Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIĘ TUTAJ ! >>
Komentarze 17
Pokaż wszystkie komentarzeRobic test motocykla i nie zapoznac sie z nim dokladnie...Gdzie moge kupic AN 650 ktory jest napedzany paskiem? Mysle, ze taki AN 650 to prawdziwy unikat... Moze warto to sprostowac Panie testujacy...
OdpowiedzWitam, Tak sie sklada, ze przeniesienie napędu w tym skuterze realizowane jest przy wykorzystaniu przekladni pasowej mieszczącej się w ramieniu wahacza. Konkretniej jest to wykonany w nowej technologii "Hybrydowy kompozytowy pasek przekładni SECVT łączy w sobie trwałość z efektywnością pracy na sucho" (z opisu technicznego skutera wydanego przez Suzuki Motor Poland). To ze przekladni pasowej nie widac na zewnątrz nie oznacza ze jej nie ma... W przypadku dalszych wątpliwości zapraszam na stronę http://www.suzuki-moto.pl/salon.html Pozdrawiam,
OdpowiedzNie ma co odsyłać tylko trzeba się przyznać do błędu. Pasowa jest skrzynia biegów o czym autor zresztą napisał. Ale dalej już błąd cytat: "W jego lewej (wahacza), bardziej rozbudowanej części poprowadzono pasy układu przeniesienia napędu". Otóż w wahaczu nie ma żadnych pasów przeniesienia napędu tylko jest 8 kół zebatych pracujących w kąpieli olejowej. I właśnie to jest ewenementem w tym motocyklu. Przeniesienie napędu kołami zębatymi.
OdpowiedzOwszem, w przeniesieniu napedu ma swoj udział pasek, ale bezstopniowa przekladnia w ktorej sie on znajduje jest integralna czescia silnika i jest sztywno umocowana do ramy. W wahaczu znajduje sie za to szereg kol zebatych. Wszystko mozna zobaczyc i przeczytac np. tu: http://www.burgmania.net/index.php?go=650 Wypadaloby sie zorientowac zanim sie bedzie banialuki wypisywac... :-)
Odpowiedz